Monitorul Oficial Local
Formulare online


Vă aducem la cunoștință că pentru o navigare cat mai ușoară acest site utilizează fișiere de tip cookie. De asemenea, am actualizat politica site-ului pentru a ne conforma cu Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea, vă rugăm să citiți și să înțelegeți conținutul Politicii de Utilizare a Cookies și Politicii de Prelucrare a Datelor.

Prin continuarea navigării pe site confirmați acceptarea politicii de utilizare a cookies si a politicii de prelucrare a datelor.

OFERTE VÂNZARE TERENURI - conform Legii nr. 17/2014

OFERTE VÂNZARE TERENURI - conform Legii nr. 17/2014

Anunț program SIPOCA

Sipoca„Guvernare transparentă, deschisă și participativă - standardizare, armonizare, dialog îmbunătățit" - cod SIPOCA 35



Ultimele documente incărcate


Documente pdf
Monitorul oficial al comunei Gârceni-luna februarie 2020.
Monitorul oficial al comunei Gârceni-Luna Ianuarie 2020
Oferta de vanzare teren Babei Georgeta 1,93 ha
Oferta de vanzare teren Babei Georgeta 0,0142 ha
Oferta de vanzare teren Babei Georgeta 0,55 ha
Oferta de vanzare teren Babei Georgeta 0,47 ha
Oferta de vanyare teren Babei Georgeta 0,43 ha
Tabel centralizator venituri salariale 30.09.2019
Oferta de vanzare Babei Georgeta 0,24
Oferta de vanzare Babei Georgeta 0,22
Oferta de vanzare Babei Georgeta 0,15
Oferta de vanzare Teslaru Lucretia 0.15 ha
Oferta de vanzare Ouatu Maria 0.52 ha
Oferta de vanzare Husanu Maria 0.55 ha
Oferta de vanzare Holtea Vasile 0.0893 ha
Oferta de vanzare teren Simionica Neculai 1.15 ha
Oferta de vanzare teren Simionica Neculai 0.33 ha
Oferta de vanzare teren Simionica Neculai 0.09 ha
Oferta de vanzare teren Popa Neculai si Chirvase Elena 3.317 ha
Declarație de avere și interese- Holtea Dorina-consilier
Declarație de avere și interese -Andrieș Rodica-inspector
Oferta de vanzare teren Perju Neculai 0.586 ha
Oferta de vanzare teren Perju Neculai 0.40 ha
Oferta de vanzare teren Perju Neculai 0.04 ha
Anunt promovare in grad profesional 2019 .
Declarație de avere și interese -Rusu Cristian -inspector
Declarație de avere și interese -Pană Lucian-Bogdan -consilier
Declarație de avere și interese -Crăciun Liliana-Adriana -consilier
Declarație de avere și interese -Dădăi Valeriu-secretar
Declarație de avere și interese -Trifan Viorel-consilier

Salarizare 2019

Tabel nominal venituri  salariale 30.09.2019

Documente pdf
Tabel centralizator venituri salariale 30.09.2019

Vizualizari: 77
Data creare: 19-12-2019 15:08:30

Publicații de căsătorie, comuna Gîrceni, județul Vaslui

 

Linkuri externe
Publicații de căsătorie, comuna Gîrceni, județul Vaslui
https://www.primariagirceni.ro/ari2_2319-publicatii_casatorii.html

Vizualizari: 113
Data creare: 22-09-2019 00:20:52

Dispozițiile primarului comunei Gîrceni, județul Vaslui

 

Linkuri externe
Dispozițiile primarului comunei Gîrceni, județul Vaslui
https://www.primariagirceni.ro/ari2_313-dispozitii.html

Vizualizari: 113
Data creare: 22-09-2019 00:14:43

Anunț program SIPOCA


Secretariatul general al Guvernului (SGG) și Ministerul Afacerilor Interne (MAI), în calitate de partener, implementează proiectul: „Guvernare transparentă, deschisă și participativă - standardizare, armonizare, dialog îmbunătățit"- cod SIPOCA 35, cu aplicare națională, care se derulează începând cu 27 iulie 2018.

Proiectul dispune de un buget pentru activități în valoare totală de 1.523.666,88 lei, din care valoarea eligibilă este de 1.523.666,88 lei, valoarea neeligibilă, inclusiv TVA fiind de 0 lei. Contribuția de la Uniunea Europeană reprezintă 83,983863%, iar restul de 16,016 137% contribuția aplicantului și a partenerilor.

Scopul proiectului constă în creșterea gradului de transparență a actului de guvernare la nivel cen Citeste mai mult...

Foto
Sipoca

Linkuri externe
„Guvernare transparentă, deschisă și participativă - standardizare, armonizare, dialog îmbunătățit" - cod SIPOCA 35
https://sgg.gov.ro/new/guvernare-transparenta-deschisa-si-participativa-standardizare-armonizare-dialog-imbunatatit-cod-sipoca-35/

Vizualizari: 217
Data creare: 15-02-2019 07:36:20

Ziua Comunei Gîrceni, 2 septembrie 2018



Foto
Ziua Comunei Gîrceni, 2 septembrie 2018

Vizualizari: 376
Data creare: 12-09-2018 18:36:32

Concurs recrutare funcționari publici 2018

Consilier,clasa I,grad profesional asistent-Compartiment asistență socială și autoritate tutelară
Referent,clasa III ,grad profesional superior-Compartiment buget,contabilitate,impozite și taxe
Lista privind rezultatul selecției dosarelor

Documente pdf
Lista privind rezultatul selecției dosarelor
Rezultatul final la concursul organizat în data de 20.02.2018
Anunț recrutare funcția publică de consilier debutant-Compartiment asistență socială
Lista pentru rezultatul selecției dosarelor la concursul organizat în data de 11.04.2018
REZULTATUL FINAL AL CONCURSULUI PENTRU OCUPAREA FUNCȚIEI PUBLICE DE CONSILIER ,GRAD PROFESIONAL DEBUTANT

Vizualizari: 176
Data creare: 12-02-2018 10:42:02

Lista cuprinzând documentele de interes public

Informaţiile de interes public comunicate din oficiu, potrivit art. 5 din Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public:

Art. 5
(1)Fiecare autoritate sau instituţie publică are obligaţia să comunice din oficiu următoarele informaţii de interes public:
a) actele normative care reglementează organizarea și funcţionarea autorităţii sau instituţiei publice;
b) structura organizatorică, atribuţiile departamentelor, programul de funcţionare, programul de audienţe al autorităţii sau instituţiei publice;
c) numele și prenumele persoanelor din conducerea autorităţii sau a instituţiei publice și ale funcţionarului responsabil cu difuzarea informaţiilor publice;
d) coordonatele de contact ale au Citeste mai mult...

Vizualizari: 188
Data creare: 19-10-2017 23:10:16

Modalităţi de contestare a deciziei și formularele aferente

Modalităţi de contestare a deciziei și formularele aferente

Documente pdf
Reclamație administrativă conform Anexa 5 din HG 478/ 2016
Reclamație administrativă conform Anexa 6 din HG 478/ 2016

Vizualizari: 144
Data creare: 19-10-2017 23:07:36

Formular pentru solicitare informaţii în baza Legii nr. 544/2001

În vederea solicitării unei informații de interes public recomandăm folosirea următorului formular:

Documente pdf
Formular-tip cerere de informaţii de interes public conform Anexa 4 din HG 478/ 2016

Vizualizari: 165
Data creare: 19-10-2017 23:04:22

Strategia locală privind accelerarea dezvoltării serviciilor comunitare de utilități publice

Strategia locală a comunei Gîrceni privind accelerarea dezvoltării serviciilor comunitare de utilităţi publice, așa cum acestea sunt definite în legislaţia în vigoare, este elaborată în baza HG 246/2006 și are ca obiectiv fundamental îndeplinirea angajamentelor care vizează domeniul serviciilor comunitare de utilităţi publice pe care România și le-a asumat prin Tratatul de Aderare la Uniunea Europeană în vederea creșterii calităţii acestora și asigurării accesului egal al cetăţenilor la serviciile respective.

Documente pdf
Strategia locală privind accelerarea dezvoltării serviciilor comunitare de utilități publice pentru Comuna Gîrceni, Județul Vaslui

Vizualizari: 222
Data creare: 12-05-2017 09:34:51

Strategia de dezvoltare locală a comunei Gîrceni, județul Vaslui, pentru perioada 2014-2020

Strategia de dezvoltare locală a comunei Gîrceni, pentru perioada 2014-2020 prezintă acţiunile pe care administraţia locală le va iniţia pentru a crea condiţiile necesare dezvoltării viitoare a comunei și relevă proiectele și oportunităţile pe care ni le oferă Uniunea Europeană.

Documente pdf
Strategia de dezvoltare locală a comunei Gîrceni, Județul Vaslui, pentru perioada 2014-2020

Vizualizari: 186
Data creare: 12-05-2017 09:18:18

OFERTE VÂNZARE TERENURI - conform Legii nr. 17/2014

OFERTE VÂNZARE TERENURI - conform Legii nr. 17/2014

Documente pdf
Oferta de vanzare teren Ciobotaru Lenuta
Oferta de vanzare teren Gabara Gheorghe
Oferta de vanzare teren Holtea Vasile
Oferta de vanzare teren Husanu Maria
Oferta de vanzare teren Perju Neculai
Oferta de vanzare teren Toma Elisabeta 0,50 ha
Oferta de vanzare teren Trifan Ionescu 0,48 ha
Oferta de vanzare teren Trifan Ionescu 0,99 ha
Oferta de vanzare teren Trifan Ionescu 1,21 ha
Oferta de vanzare teren Bazan Stefan 1.14 ha
Oferta de vanzare teren Margeanu Maria 0.15 ha
Oferta de vanzare teren Margeanu Maria 0.64 ha
Oferta de vanzare teren Margeanu Maria 0.87 ha
Oferta de vanzare teren Margeanu Maria 1.00 ha
Oferta de vanzare teren Trifan Tiluta 1.024 hs
Oferta de vanzare teren Coman Nicusor 0.48 ha
Oferta de vanzare teren Lache Ioan 0.13 ha
Oferta de vanzare teren Lache Ioan 0.48 ha
Oferta de vanzare teren Lache Ioan 0.22 ha
Oferta de vanzare teren Coman Nicusor 2.048 ha
Oferta de vanzare teren Alexandru Vasile 0.44 ha
Oferta de vanzare teren Tofan Verginia 0.0837 ha
Oferta de vanzare teren Tofan Verginia 0.1005 ha
Oferta de vanzare teren Toma Neculai 0.54 ha
Oferta de vanzare teren Toma Neculai 0.3485 ha
Oferta de vanzare teren Toma Neculai 0.6035 ha
Oderta de vanzare Scafaru Tania 0.5115 ha
oferta de vanzare Alexandru Miluta 0.17 ha
Oferta de vanzare Alexandru Miluta 0.20 ha
oferta de vanzare Alexandru Miluta 0.4640 ha
Oferta de vanzare Apostoaie Nicu 0.50 ha
oferta de vanzare conache gheorghe 0.44 ha
oferta de vanzare Margean Dumitru 0.36 ha
oferta de vanzare Scafaru Tania 0.55 ha
oferta de vanzare Scafaru Tania 0.40 ha
oferta de vanzare Scafaru Tania 0.47 ha
oferta de vanzare Scafaru Tania 0.60 ha
oferta de vanzare Scafaru Tania 0.61 ha
Oferta de vanzare teren Pandele Mihai 0.0652
Oferta de vanzare teren Pandelea Mihai 0.3348
Oferta Salcianu Viorica 0,1405
Oferta Bonciu Stefan 0.1226
Oferta Bonciu Stefan 0.2474
Oferta Bonciu Stefan 0.4888
Oferta Cheelariu Marioara 0.16
Oferta Chelariu Marioara 0.28
Oferta Chelariu Marioara 0.2240
Oferta Chelariu Marioara 1.04
Oferta Matei Mircea 0.416
Ofeta Matei victoria 0.67
Oferta Togan Jenica 0.4958
Condurat Daniela 0.50 ha
Condurat Daniela 0.62 ha
Senin Maria 0.24 ha
Senin Maria 0.53 ha
Senin Maria 0.56 ha
Oferta Cazacu C-tin 0.16
Oferta Huiban Velu 0.18
Ofeta Huiban Velu 0.24
Oferta Huiban Velu 0.35
Oferta Teslaru Lucretia 0.36
Oferta de vanzare teren Perju Neculai 0.04 ha
Oferta de vanzare teren Perju Neculai 0.40 ha
Oferta de vanzare teren Perju Neculai 0.586 ha
Oferta de vanzare teren Popa Neculai si Chirvase Elena 3.317 ha
Oferta de vanzare teren Simionica Neculai 0.09 ha
Oferta de vanzare teren Simionica Neculai 0.33 ha
Oferta de vanzare teren Simionica Neculai 1.15 ha
Oferta de vanzare Holtea Vasile 0.0893 ha
Oferta de vanzare Husanu Maria 0.55 ha
Oferta de vanzare Ouatu Maria 0.52 ha
Oferta de vanzare Teslaru Lucretia 0.15 ha
Oferta de vanzare Babei Georgeta 0,15
Oferta de vanzare Babei Georgeta 0,22
Oferta de vanzare Babei Georgeta 0,24
Oferta de vanyare teren Babei Georgeta 0,43 ha
Oferta de vanzare teren Babei Georgeta 0,47 ha
Oferta de vanzare teren Babei Georgeta 0,55 ha
Oferta de vanzare teren Babei Georgeta 0,0142 ha
Oferta de vanzare teren Babei Georgeta 1,93 ha

Vizualizari: 531
Data creare: 08-05-2017 15:49:51

Lista candidaților admiși în vederea semnării unui Acord de Parteneriat (POCU)

Primăria Girceni anunta lista candidatilor admisi in vederea semnarii unui Acord de Parteneriat cu entități publice sau de drept privat, în vederea depunerii cererii de finanțare în cadrul Programulului Operațional Capital Uman 2014-2020 (POCU), Axa prioritară 4.

Documente pdf
Anunt final Rezultate Procedura selectie de parteneri
Anunt Rezultate Procedura selectie de parteneri
Erata la anuntul de selectie
Raport selectie parteneri privind depunerea de contestatii

Vizualizari: 180
Data creare: 08-05-2017 15:18:31

Informare publică - Legea nr. 544/2001

O informație de interes public presupune orice informație care se referă la activitățile, sau care rezultă din activitățile unei autorități sau instituții publice.

în vederea solicitării unei informații de interes public, recomandăm folosirea următorului formular:

Documente pdf
Model solicitare Legea nr. 544/2001
HOTĂRÂRE Nr. 478/2016 din 6 iulie 2016 pentru modificarea și completarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 123/200
Anexa nr.1 la Normele metodologice -Model de structurare a informațiilor publicate din oficiu pe pagina web a unei instituții publice

Vizualizari: 152
Data creare: 08-05-2017 14:49:12

Cadrul Legislativ - Legea nr. 52/2003 (*republicată*) și Legea 544/2001

Legea nr. 52 din 21 ianuarie 2003 (*republicată*) privind transparenta decizionala in administratia publica și Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informatii de interes public.

Documente pdf
Legea nr. 52 din 21 ianuarie 2003 (*republicată*) privind transparenta decizionala in administratia
Legea nr. 544 din 2001 privind liberul acces la informațiile de interes public

Vizualizari: 162
Data creare: 08-05-2017 14:42:59

Contact Primăria Gîrceni

Primăria Comunei Gîrceni

Localitatea Gîrceni
Comuna Gîrceni
Județul Vaslui

Telefon - 0235/347273
Fax - 0235/347273
E-mail - primariagirceni@gmail.com
Web - primariagirceni.ro

Primar - SCUTELNICU SORIN
Viceprimar - TOMA CONSTANTIN

Vizualizari: 337
Data creare: 08-05-2017 09:43:28

Anunț privind încheierea unui Acord de Parteneriat (Programul Operațional Capital Uman 2014-20

Primăria Girceni, anunță organizarea unei proceduri de selecție pentru încheierea unui Acord de Parteneriat cu entități publice sau de drept privat, în vederea depunerii cererii de finanțare în cadrul Programulului Operațional Capital Uman 2014-2020 (POCU), Axa prioritară 4: Incluziunea socială și combaterea sărăciei, Obiectivul tematic 9: Promovarea incluziunii sociale, combaterea sărăciei și a oricărei forme de discriminare, Prioritatea de investiții 9.ii Integrarea socio-economică a comunităților marginalizate, Obiectivul specific 4.2. Reducerea numărului de persoane aflate în risc de sărăcie și excluziune socială din comunitățile marginalizate, prin implementarea de măsuri integrate.

Cerințele generale pe care trebuie să le îndeplineas Citeste mai mult...

Documente pdf
Anunt selectie parteneri
Anexa nr.1 Scrisoare de intentie
Anexa nr.2 Fisa partener
Anexa nr.3 Declaratie eligibilitate
Anexa nr.4 Declaratie activitati
Anexa nr.5 Declaratie angajament cofinantare
Anexa nr.6 Grila administrativa
Anexa nr.7 Grila de evaluare

Vizualizari: 173
Data creare: 07-05-2017 09:44:31

Secretar

Organizează și conduce direct activităţile direcţiilor, serviciilor și lucrărilor de specialitate repartizate prin dispoziţie scrisă a Primarului.

- Secretarul este funcţionar public, numit de către Prefect, pe baza propunerilor Consiliului local, la iniţiativa Primarului, pe baza de concurs sau de examen. Acesta se bucură de stabilitate în funcţie și se supune regulilor cuprinse în statutul funcţionarului public și are, în principal, următoarele atribuţiuni:
a) Coordonează, conduce și răspunde de bună funcţionare a Direcţiei Juridice și Administraţie Publică Locală;
b) asigura cadrul juridic și bună funcţionare a activităţilor cu caracter juridic din cadrul aparatelor proprii de specialitate și pentru Consiliul Local; < Citeste mai mult...

Vizualizari: 246
Data creare: 07-05-2017 00:31:20

Listă telefoane utile instituții

Listă telefoane utile instituții


AGENTIA DE PLATI SI INTERVENTIE PENTRU AGRICULTURA VASLUI:
0235 - 318306
0235 - 318502

AGENTIA JUDETEANA PENTRU OCUPAREA FORTEI DE MUNCA VASLUI
0235 - 318184

AGENTIA PENTRU DEZVOLTARE REGIONALA NORD - EST, FILIALA VASLUI
0235 - 362464

AGENTIA PENTRU PROTECTIA MEDIULUI VASLUI
0335 - 401723
0335 - 402873

CAMERA DE COMERT INDUSTRIE SI AGRICULTURA VASLUI
0235 -361040
0335 -401281
0335 -401282

CASA JUDETEANA DE ASIGURARI DE SANATATE VASLUI:
0235 - 369104

CASA JUDETEANA DE PENSII VASLUI
0235 - 313102
0235 - 313850

CONSILIUL JUDETEAN VASLUI :
0235 Citeste mai mult...

Linkuri externe
AGENTIA DE PLATI SI INTERVENTIE PENTRU AGRICULTURA VASLUI
http://www.apia.org.ro/ro/centre-judetene-apia/vaslui
AGENTIA JUDETEANA PENTRU OCUPAREA FORTEI DE MUNCA VASLUI
http://www.vaslui.anofm.ro/
AGENTIA PENTRU DEZVOLTARE REGIONALA NORD - EST, FILIALA VASLUI
http://www.adrnordest.ro/index.php?page=CONTACT_RDA
AGENTIA PENTRU PROTECTIA MEDIULUI VASLUI
http://apmvs.anpm.ro/
CAMERA DE COMERT INDUSTRIE SI AGRICULTURA VASLUI
http://www.ccivs.ro/
CASA JUDETEANA DE ASIGURARI DE SANATATE VASLUI
http://www.casan.ro/cjasvs/
CASA JUDETEANA DE PENSII VASLUI
http://www.pensiivs.ro/
CONSILIUL JUDETEAN VASLUI
http://www.cjvs.eu/
CURTEA DE CONTURI VASLUI
http://www.curteadeconturi.ro/
DIRECTIA DE SANATATE PUBLICA VASLUI
http://www.dspvs.ro/dsp2/
DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI VASLUI
http://www.dgaspc-vs.ro/home/
FONDUL NATIONAL DE GARANTARE A CREDITELOR PENTRU INTREPRINDERILE MICI SI MIJLOCII BACAU
http://www.aippimm.ro/articol/imm/finantare_garantii/fondul_national_garantare_cre
GARA VASLUI
http://www.mersul-trenurilor.iturism.ro/informatii_gara_Vaslui.html
GRUPUL DE POMPIERI "PODUL INALT " VASLUI
http://www.mersul-trenurilor.iturism.ro/informatii_gara_Vaslui.html
GRUPUL DE POMPIERI "PODUL INALT " VASLUI
http://www.isuvaslui.ro/organizare/comanda/cadre-de-comanda/comanda-i-s-u-podul-inalt-vaslui/
INSPECTORATUL SCOLAR JUDETEAN VASLUI
http://isj.vs.edu.ro/
INSPECTORATUL TERITORIAL DE MUNCA VASLUI
http://www.itmvaslui.ro/
INSTITUTIA PREFECTULUI VASLUI
http://www.itmvaslui.ro/
INSTITUTIA PREFECTULUI VASLUI
http://www.prefecturavaslui.ro/
OFICIUL REGISTRULUI COMERTULUI VASLUI
http://www.onrc.ro/index.php/ro/
POLITIA JUDETULUI VASLUI
http://www.politiavs.ro/
SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA VASLUI
http://www.sjuvaslui.ro/

Vizualizari: 202
Data creare: 07-05-2017 00:24:34

Serviciul situatii de urgenta - atributii de baza

Departamentul "Serviciul Situatii de urgenta" isi desfasoara activitatea in sediul Primariei comunei Girceni. Acesta este subordonat directorului Directiei de Administrare si Primarului comunei Girceni.

Misiunea si scopul compartimentului de munca:

1. Serviciul Situatii de urgenta are ca misiune de baza:
1. Preintampinarea, reducerea si eliminarea riscurilor de producere a situatiilor de urgenta si a consecintelor acestora;
2. Scopul activitatii il reprezinta protectia populatiei, mediului si a bunurilor si valorilor;
3. Misiunea si scopul se indeplinesc prin activitatea de prevenire;
4. Formele activitatii de prevenire sunt: controlul, verificarea si informarea preventiva a populatiei.

Atributiile compartimentului de Citeste mai mult...

Vizualizari: 162
Data creare: 07-05-2017 00:21:37

Cerere pentru prelungirea valabilitatii Certificatului de Urbanism

Prelungirea termenului de valabilitate a certificatului de urbanism se poate face numai de catre emitent, la cererea titularului formulata cu cel putin 15 zile inaintea expirarii acestuia, pentru o perioada de timp de maximum 12 luni, dupa care, in mod obligatoriu, se emite un nou certificat de urbanism.

Pentru prelungirea valabilitatii certificatului de urbanism se completeaza și se depune la emitent o cerere-tip insotita de certificatul de urbanism emis, in original.

Odata cu depunerea cererii de prelungire a valabilitatii certificatului de urbanism, solicitantul va face dovada achitarii taxei de prelungire a acesteia.

Documente pdf
Cerere pentru prelungirea valabilitatii Certificatului de Urbanism

Vizualizari: 167
Data creare: 07-05-2017 00:17:52

Cerere pentru emiterea Certificatului de Urbanism

Certificatul de urbanism se va elibera in baza unei cereri care va cuprinde atat elementele de identificare a imobilului pentru care se solicita certificatul de urbanism, cat și elementele care definesc scopul solicitarii. Certificatul de urbanism nu confera dreptul de a executa lucrari de constructii.

Documente pdf
Cerere pentru emiterea Certificatului de Urbanism

Vizualizari: 180
Data creare: 07-05-2017 00:16:46

Documentele necesare emiterii Certificatului de Urbanism

Pentru emiterea Certificatului de Urbanism, solicitantul, orice persoana fizica sau juridica, trebuie sa depuna o documentatie cuprinzand:

1. Cerere tip (formularul -model F.1.);
2. Planuri topografice sau cadastrale la scarile 1:500, 1:2.000 sau 1:10.000;
3. Documentul de plata a taxei de eliberare a certificatului de urbanism ( in copie)

Termenul de emitere - cel mult 30 de zile de la data inregistrarii cererii, mentionandu-se in mod obligatoriu scopul emiterii acestuia.
Termenul de valabilitate - se stabileste de catre emitent intre 6 și 24 de luni de la data emiterii. Prelungirea valabilitatii Certificatului de urbanism (CU) se poate face la cerearea titularului formulata cu cel putin 15 zile inaintea expirarii pentru o perioada de cel mult 12 luni și doar o singura data.

Vizualizari: 148
Data creare: 07-05-2017 00:15:54

Cerere pentru prelungirea valabilitatii Autorizatiei de Construire

Autoritatea emitenta a autorizatiei de construire va stabili o perioada de valabilitate de cel mult 12 luni de la data emiterii, interval in care solicitantul este obligat sa inceapa lucrarile. In aceasta situatie, valabilitatea autorizatiei se extinde pe toata durata de executie a lucrarilor prevazute prin autorizatie, in conformitate cu proiectul tehnic.

Neinceperea lucrarilor ori nefinalizarea acestora in termenele stabilite conduce la pierderea valabilitatii autorizatiei, fiind necesara emiterea unei noi autorizatii de construire. In situatia in care caracteristicile nu se schimba fata de autorizatia initiala, se va putea emite o noua autorizatie de construire, fara a fi necesar un nou certificat de urbanism.

In situatia in care in timpul executiei lucra Citeste mai mult...

Documente pdf
Cerere pentru prelungirea valabilitatii Autorizatiei de Construire

Vizualizari: 171
Data creare: 07-05-2017 00:12:06

Documentele necesare emiterii Autorizatiei de Construire

Autorizatiile de construire se emit de presedintii consiliilor judetene, de primarul general al municipiului Bucuresti, de primarii municipiilor, sectoarelor municipiului Bucuresti, ai oraselor și comunelor pentru executarea lucrarilor.

Autorizatia de construire se emite in cel mult 30 de zile de la data inregistrarii cererii, pe baza documentatiei depuse la administratia publica locala, care va cuprinde:

-Cerere tip ;
-Copie dupa titlu asupra imobilului ;
-Copie certificat de urbanism ;
-Documentatia tehnica - D.T.(in doua exemplare) ;
Avizele și acordurile stabilite prin certificatul de urbanism ;
- Actul administrativ al autoritatii competente pentru protectia mediului ;
- Dovada privind achitarea taxelor legale Citeste mai mult...

Vizualizari: 143
Data creare: 07-05-2017 00:11:24

Cerere pentru emiterea Autorizatiei de Construire

Autorizatiile de construire se emit de presedintii consiliilor judetene, de primarul general al municipiului Bucuresti, de primarii municipiilor, sectoarelor municipiului Bucuresti, ai oraselor și comunelor pentru executarea lucrarilor.

Pentru emiterea Autorizatiei de Construire este necesar sa se completeze și sa se depuna la emitent o cerere-tip, dupa modelul atasat.

Documente pdf
Cerere pentru emiterea Autorizatiei de Construire

Vizualizari: 161
Data creare: 07-05-2017 00:09:39

Detalii referitoare la Autorizația de Construire

Autorizatia de construire constituie actul de autoritate al administratiei publice locale pe baza caruia se asigura aplicarea prevederilor legale, referitoare la amplasarea, proiectarea, executarea și functionarea constructiilor.

Potrivit Legii nr. 50/1991 privind autorizarea executarii lucrarilor de constructii, autorizatia de construire se elibereaza in baza unei cereri a solicitantului pentru:

a) lucrari de construire, reconstruire, consolidare, modificare, extindere, schimbare de destinatie sau de reparare a constructiilor de orice fel, precum și a instalatiilor aferente acestora, cu exceptia lucrarilor care nu modifica structura de rezistenta, caracteristicile initiale ale constructiilor sau aspectul arhitectural al acestora;

b) lucrari Citeste mai mult...

Vizualizari: 183
Data creare: 07-05-2017 00:07:12

Detalii referitoare la Certificatul de Urbanism

In vederea autorizarii lucrarilor de constructie, una dintre etape este obtinerea Certificatului de urbanism, act de informare emis de administratia publica locala.

Potrivit Legii nr. 50/1991 privind autorizarea executarii lucrarilor de constructii, Certificatul urbanism este actul de informare emis de administratia publica locala (presedintii consiliilor judetene, primarul general al municipiului Bucuresti, primarii municipiilor, sectoarelor municipiului Bucuresti, ai oraselor sau comunelor) prin care:

- face cunoscute solicitantului elementele privind regimul juridic, economic și tehnic al terenurilor și constructiilor existente la data solicitarii;

- stabileste cerintele urbanistice care urmeaza sa fie indeplinite in functie de specificul Citeste mai mult...

Vizualizari: 183
Data creare: 07-05-2017 00:06:07

Legea achizițiilor publice

Legea achizițiilor publice

Documente pdf
Legea Achizitiilor Publice (publicata in data de 21 07 2015)

Vizualizari: 152
Data creare: 07-05-2017 00:02:40

HG 449/2016 din 22 iunie 2016 ref. la concediul și indemizatia de creștere a copilului

In temeiul art. 108 din Constituția României, republicată, și al art. IV din Legea nr. 66/2016 pentru modificarea și completarea Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 111/2010 privind concediul și indemnizația lunară pentru creșterea copiilor, Guvernul a adoptat o noua hotarare (HOTĂRÂREA Nr. 449/2016 in data de 22 iunie 2016) prin care se modifica și completeaza Normele metodologice de aplicare a prevederilor Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 111/2010 privind concediul și indemnizația lunară pentru creșterea copiilor, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 52/2011.

Va invitam sa analizati continutul acesteia pentru a afla in ce conditii persoana îndreptățită poate intra in posesia acestei indemnizatii. De asemenea veti gasi atasate Cereri t Citeste mai mult...

Documente pdf
HOTĂRÂRE Nr. 449 2016 din 22 iunie 2016 referitoare la concediul si indemnizatia lunara pentru cresterea copilului
Cerere pentru prelungirea sau reluarea concediului de crestere a copilului si plata imdenizatiei lunare
Optiunea 1-1an
Optiunea 2- 2ani
Agenția Județeană de Plăți și Inspecție Socială VASLUI - date de contact
OrdMMuncii1099_prel_rel_ICC_iun16
Tab aplic norme cic_28iun16

Vizualizari: 177
Data creare: 06-05-2017 23:20:48

Documente necesare pentru indemnizația de creștere a copilului pentru salariați

Documente necesare pentru indemnizația de creștere a copilului pentru salariați

ACTE NECESARE DOSAR (in copie)
-cerere tip- (Anexa 1);
-documente identitate parinti;
-certificat casatorie;
-certificate de nastere ale tuturor copiilor- original și copie;
-extras de cont pe numele solicitantului;
-dosar cu șina.
-adeverința tip - (Anexa 2), eliberată de către angajator, din care să reiasă indeplinirea condițiilor legale privind stagiul de cotizare și veniturile nete realizate (12 luni, în ultimul an inainte de nasterea copilului); Observație: adeverință tip - format nou (Anexa 2) mentionează și numărul de zile lucrate, concediu medical și de odihnă pentru fiecare din lunile din perioada stagiului de cotizare Citeste mai mult...

Vizualizari: 161
Data creare: 06-05-2017 23:19:58

Documente necesare pentru alocația de susținerea a familiei

Documente necesare pentru alocația de susținerea a familiei

Acte necesare în vederea intocmirii dosarului pentru alocația de sustinere a familiei, pentru familiile care au în intreținere copii minori și care au un venit net de pana la 530 lei/membru de familie:
-livretul de familie, completat la zi (de catre Serviciul Stare Civila) - copie și original;
-carti/buletine de indentitate ale parintilor (copie și original);
-Certificat atestare fiscala pentru anul anterior depunerii cererii
-certificatul de căsătorie al părinților (copie și original);
-certificate de nastere ale copiilor minori și cărți de identitate (dupa caz);
-adeverințe privind venitul net, sau cupoane de pensie / ajutor de somaj / ajutor social / dec Citeste mai mult...

Vizualizari: 270
Data creare: 06-05-2017 23:19:12

Acte necesare depunerii ajutorului social

Acte necesare depunerii ajutorului social

- Acte de identitate ale solicitantului și ale membrilor familiei (buletin/carte de identitate, certificat de nastere /căsătorie/ deces, hotărâre judecătorească de divorț, livret familie) - original și copie;
- Acte de venit (cupon pensie, plasament familial, îndemnizație persoana cu handicap, adeverință de salariu, declarație de la notar cu privire la venituri);
- Adeverință Agenția Județeană de Ocupare a Forței de Muncă TRIMESTRIAL — persoana aptă de muncă este în căutarea unui loc de muncă și nu a refuzat nejustificat un loc de muncă/ curs de calificare);
- Adeverință privind starea sănătății (certificate medicale din care să rezulte înadrarea în categoria persoanelor cu Citeste mai mult...

Vizualizari: 145
Data creare: 06-05-2017 23:18:10

Pensia de invaliditate

Pensia de invaliditate

Pensia de invaliditate se cuvine persoanelor total sau cel puțin jumătate din capacitatea de muncă, din cauza:
1. accidentelor de muncă și bolilor profesionale, conform legii;
2. neoplaziilor și celorlalte boli prevăzute de art.68 al.1 lit.b din Legea 63/2010;
3. bolilor obisnuite și accidentelor care nu au legătură cu munca.

în raport cu gradul de reducere a capacității de muncă invaliditatea este:
1. de gradul I, caracterizată prin pierderea totală a capacității de muncă și a capacității de autoîngrijire;
2. de gradul II caracterizată prin pierderea totală a capacității de muncă, cu păstrarea capacității de autoîngrijire;
3. de gradul III, caracterizată prin pie Citeste mai mult...

Vizualizari: 193
Data creare: 06-05-2017 23:11:17

Acte necesare pentru alocatia de stat pentru copii - pentru copiii născuți în U.E.

Alocatia de stat pentru copii - pentru copiii născuți în U.E.

- CERTIFICAT NASTERE COPIL - copie și original
- BULETINE/CARTI IDENTITATE PARINTI - copie și original;
- Extras cont pe numele solicitantului / titularului - (dacă se doreste plata în cont bancar);
- Dosar șina;
- Formularul E 411/Adeverință de la instituțiile abilitate (din țara unde s-a născut copilul) sau adeverință de salariat cu menționarea datei angajării pentru părinții care lucrează în România.
In situația in care părinții nu sunt căsătoriți, se solicita prezența ambilor părinți în vederea stabilirii de comun acord a reprezentantului legal.

Vizualizari: 131
Data creare: 06-05-2017 23:09:53

Documente necesare pentru acordarea alocației de stat pentru copii

Documente necesare pentru acordarea alocației de stat pentru copii

ACTE NECESARE DOSAR:
-dosar cu șina,
-cerere completata și semnata de reprezentantul legal al copilului;
-originalul și copia certificatului de nastere al copilului;
-actul de identitate al reprezentantului legal;
-documente din care sa rezulte situatia juridica a copilului fata de reprezentantul legal și orice alte documente justificative, dupa caz;
-daca solicitantul opteaza pentru primirea alocatiei de stat in cont personal se solicita extras de cont, cont IBAN de la banca.
In situația în care părinții nu sunt căsătoriți, se solicit prezența ambilor părinți în vederea stabilirii de comun acord a reprezentantului legal.

Vizualizari: 134
Data creare: 06-05-2017 22:38:38

Acte necesare pentru acordarea ajutoarelor pentru încălzirea locuinței

Acte necesare pentru acordarea ajutoarelor pentru încălzirea locuinței

1. Actele de identitate ale solicitantului și ale membrilor familiei
- copii după BI-CI;
- certificatele de nastere ale copiilor;
- certificatul de căsătorie;
- hotărârea definitivă de încuviințare a adopției, de plasament familial al minorului, potrivit legii;
- actul din care să rezulte calitatea solicitantului de tutore sau curator.

2. Acte de venit:
La stabilirea venitului mediu net lunar pe membru de familie se iau în considerare toate veniturile pe care membrii acesteia le realizează sau, după caz, le-au realizat în luna anterioară solicitării dreptului (de exemplu cerere depusa in luna octombrie 2014 va fi completata cu ve Citeste mai mult...

Vizualizari: 150
Data creare: 06-05-2017 22:37:36

Impozite și taxe- prezentare generală

Departamentul Impozite și Taxe Locale al comunei Gîrceni are atribuții privind stabilirea, constatarea, controlul, urmărirea și încasarea impozitelor și taxelor locale, pe raza administrativ - teritorială a comunei Gîrceni.

Modalitățile de informare puse la dispoziția contribuabililor sunt:
• informarea directă prin intermediul funcționarilor publici care deservesc ghișeele pentru activitatea cu publicul, deschise la sediul instituției noastre din Primăria Gîrceni http://www.primariagirceni.ro/ari2_160-impozite_si_taxe.html

Vizualizari: 151
Data creare: 06-05-2017 22:29:31

Facilități pentru persoane fizice și juridice

Facilități pentru persoane fizice și juridice:

1. Impozitul pe cladiri, impozitul pe teren, impozitul pe mijloacele de trasport, taxa pentru eliberarea certificatelor, avizelor și autorizatii nu se aplica pentru veteranii de razboi
2. Impozitul pe cladiri și impozitul pe teren nu se aplica vaduvelor de razboi și vaduvelor veteranilor de razboi care nu s-au recasatorit
3. Impozitul pe cladiri, impozitului pe teren și taxa pentru eliberarea unei autorizatii pentru desfasurarea unei activitati economice nu se datoreaza de catre persoanele cu handicap grav sau accentuat, și de persoanele incadrate in gradul I de invaliditate
Scutirea de la plata impozitului pe teren se aplica doar terenului aferent cladirii utilizate ca domiciliu de persoanele fizice prevazute la pct.3

Vizualizari: 142
Data creare: 06-05-2017 22:23:32

Acte necesare pentru eliberare documente primarie

Acte necesare pentru eliberare documente primarie

Acte necesare pentru eliberare certificat fiscal:

1. Carte de identitate
2. Plata la zi a impozitelor și taxelor locale
3. Achitarea unei taxe de 10 lei



Acte necesare pentru inscriere autovehicule

1. Fisa de inmatriculare
2. Copie carte identitate
3. Achitarea unei taxe de 62 lei

Vizualizari: 152
Data creare: 06-05-2017 22:08:59

Certificate de atestare fiscală pentru persoane fizice și juridice - formulare

Obtinerea certificatului de atestare fiscala este reglementata de Ordinul MFP nr. 752/2006, care a fost modificat prin Ordinul MFP nr. 393/2013, publicat in Monitorul Oficial nr. 185 din 3 aprilie 2013.

Reglementarile, care au devenit aplicabile de la 1 mai 2013, fiind valabile și in acest an, au completat cu noi informatii referitoare la starea obligatiilor fiscale lista mentiunilor relevante pentru situatia fiscala a unui contribuabil, prevazuta la sectiunea D, pct. III din certificatul de atestare fiscala. Astfel, de la 1 mai, documentul precizeaza daca anumite datorii ale contribuabilului sunt in executare silita sau suspendate la executare silita.

Pentru a obtine certificatul de atestare fiscala, firmele trebuie sa solicite documentul la unitatea fiscala Citeste mai mult...

Vizualizari: 166
Data creare: 06-05-2017 22:04:07

Termene de plată a impozitelor locale

1. Impozitul pe cladiri, teren și taxe pe mijloacele de transport se plateste anual pana la datele 31 martie și 30 septembrie inclusiv
2. Pentru neplata impozitului pe cladiri și teren precum și a taxei pentru mijloacele de transport pentru persoanele fizice și juridice se percep penalizari de 0,1% zi calendaristica
3. Plata cu anticipatie a impozitului pe cladiri, teren și a taxei pe mijloacele de transport datorat pentru intregul an de catre contribuabili, pana la 31 martie inclusiv, a anului respectiv, se acorda o bonificatie de 10%.

Vizualizari: 153
Data creare: 06-05-2017 21:56:15

Acte necesare pentru vanzare-cumpărare teren

1. Cerere- pentru afisarea ofertei de vanzare a terenului
2. Oferta de vanzare teren
3. Lista preemptorilor in vederea exercitarii dreptului de preemptiune asupra ofertei de vanzare
4. Act proprietate (titlu proprietate, certificat mostenitor, contract vanzare cumparare s.a.);
5. Carte funciara
6. Certificat fiscal

Documente pdf
Anexa 1A- Cerere pentru afisarea ofertei de vanzare a terenului
Anexa 1B Oferta vanzare teren
Anexa 1C Lista preemptorilor in vederea exercitarii dreptului de preemptiune asupra ofertei de vanzare

Vizualizari: 219
Data creare: 06-05-2017 21:34:31

Prezentarea generală a comunei Gîrceni, județul Vaslui

Primăria comunei Gîrceni, județul VasluiGîrceni este satul de reședință al comunei cu același nume din județul Vaslui, Moldova, România. Se află în partea de nord-vest a județului, în Colinele Tutovei.

Ziua Comunei Gîrceni, 2 septembrie 2018

Ziua Comunei Gîrceni, 2 septembrie 2018Ziua Comunei Gîrceni, 2 septembrie 2018